Новини компаній
07:41, 5 лютого
Якісні та перевірені послуги пенсійного адвоката
Новини компаній
Рано чи пізно на практиці людина трапляється із ситуацією, коли виникає потреба зайнятися питанням оформлення пенсії. У цьому випадку варто пам’ятати про те, що у законодавстві систематично відбуваються зміни, про які людина, яка хоче оформити документи на отримання пенсії, може навіть не знати. Тут варто звернутися за допомогою на сайт https://www.malyk.com.ua/service/pensijnyj-advokat/, де можна отримати якісні та висококваліфіковані послуги від перевіреного адвоката по вирішенню пенсійних питань.
Які документи варто підготувати для оформлення пенсії?
У тому випадку, якщо виникла потреба здійснити процес оформлення документів на отримання пенсії, то в першу чергу від особи повинна бути написана відповідна заява. До того моменту, коли відбудеться безпосереднє настання пенсійного віку, заяву можна подати не раніше, чим за 1 місяць. Якщо на етапі оформлення документів виникають складнощі, то у цьому випадку варто звернутися за допомогою до висококваліфікованих спеціалістів. Але в першу чергу потрібно підготувати відповідні документи:
- заява, бланк якої можна взяти безпосередньо у пенсійному фонді;
- заява про вибір конкретної банківської організації, через яку буде відбуватися процес нарахування пенсії;
- ідентифікаційний код;
- трудова книжка або інший документ, в якому є підтвердження того, що людина за весь період роботи отримала необхідну кількість трудового стажу;
- довідка, в якій вказано розміри заробітних плат, які нараховувалися раніше;
- довідка про наявність місця проживання;
- декілька фотокарток, які мають розміри 4х6 см.
Досить часто серед додаткових документів, які також потрібно додати до тих, які перераховані вище, можна віднести копію диплома, паспорта або ж взагалі свідоцтва про шлюб.
Особливості оформлення пенсійних виплат під час військового стану
Настання військового стану призвело до того, що досить великій кількості людей пенсійного віку потрібно було вимушено покинути країну. У тому випадку, якщо у людини немає можливості самостійно звернутися до відповідного органу для того, щоб подати заяву, для цього на сьогодні реалізувати цей процес можна в режимі онлайн через веб-портал пенсійного фонду.
При цьому легкість цього процесу полягає в тому, що ідентифікація відбувається за рахунок використання електронного підпису, створити який можливо через додаток «Дія». Не варто забувати про можливість здійснення процесу ідентифікації за рахунок використання BankID, якщо є встановлені банківські додатки на телефоні. При цьому потрібно пам’ятати про те, що на офіційному сайті державного пенсійного фонду можна знайти абсолютно всю інформацію, яка стосується нарахування пенсії.
Якщо на етапі оформлення пенсії у самостійному порядку виникають складнощі, за допомогою варто звернутися до адвокатів або юристів по пенсійним справам, які знають всі ключові тонкощі реалізації цього процесу з врахуванням індивідуальних особливостей кожного клієнта.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:03
19 грудня
17:53
19 грудня
13:45
19 грудня
15:21
17 грудня
ТОП новини
live comments feed...