Вранці 3 лютого користувачі мобільного оператора «Київстар виявили, що не можуть телефонувати: їм повідомляють, що недостатньо грошей на рахунку, про це лозівчани повідомили у соцмережах. Перевірка балансу не працює. В роботі мобільного оператора «Київстар» стався збій, інформують на сайті «The Village».
Як повідомляють користувачі, мобільний інтернет працює, але повільно.
У соцмережах закликають поки не поповнювати рахунок і зачекати, поки проблема вирішиться.
У Київстарі повідомили, що над проблемою працюють фахівці та перепрошують за тимчасові незручності.
Читайте також: На Лозівщині за добу коронавірусом захворіло 87 людей
Спортивні секції та гуртки Лозівської громади працюватимуть під час «дистанційки»