З 29 березня у Лозовій «Житлову управляючу компанію» очолює Володимир Бреус. Ми розпитали керівника, про пріоритети у роботі та першочергові кроки.
Володимир Бреус говорить, одне з головних завдань – комунікація з людьми. Для цього відновили сторінку у Фейсбук та планують створити окремий сайт.
Керівник наголосив, люди також мають бачити, скільки грошей збирають у будинку, на що витратили ці кошти та яка заборгованість. Таку інформацію планують розмістити у відкритому доступі, щоб кожен лозівчанин міг подивитися показники свого будинку. Володимир Бреус говорить, що деякі люди не хочуть сплачувати за комунальні послуги, бо не бачать, за що саме вони платять.
У КП «ЖУК» планують змінити формат прийому громадян. Зараз, через карантин, людей приймають у коридорі.
Володимир Бреус зазначив, що у КП «ЖУК» хочуть змінити і формат квитанцій. Для старшого віку паперові квитанції залишать, а молодше покоління планують перевести на смс-розсилку, а вже згодом на електронний формат.
Серед пріоритетів також зацікавити мешканців створювати ОСББ та налагоджувати комунікацію із мешканцями будинку старшого віку, які не користуються інтернетом.